Liczydło

21 marca 2013

Pharmaceris T - pianka głęboko oczyszczająca

Dziś mała recenzja

Puri - Sebostatic pianka głęboko oczyszczająca do twarzy




Informacje producenta : TUTAJ


Produkt zakupiłam jakoś chyba w styczniu, niestety dokładnie nie pamiętam, w promocji w Hebe za 24 zł. Dawno nie miałam produktu piankowego dlatego postanowiłam spróbować tego.

Zaczęłam używać tej pianki do mycia twarzy rano i wieczorem, po kilku dniach postanowiłam sprawdzić jak radzi sobie z makijażem i szok.
Sprawdza się rewelacyjnie !!!!
Zmywa cały makijaż twarzy bez najmniejszego kłopotu. Już podczas mycia czują na skórze ulgę.

Plusy :
- przyjemny zapach
- bardzo wydajny
- po zmyciu wodą skóra nie jest ściągnięta
- w dni kiedy mam jakieś paskudztwa na twarzy zauważam że szybciej się goją
- wygodna forma pompki
- radzi sobie z różnymi kosmetykami

Minusy
- bez promocji kosztuje około 28 zł wiec pewnie bym się nie skusiła

Ogólna ocena :
5 na 6 























dopiero połowa zużyta :)


Czy kupię ponownie - jeszcze nie jestem pewna gdyż lubię sprawdzać nowe produkty.

Polecam bardzo osobom ze zmianami trądzikowymi, nie podrażnia a naprawdę dokładnie oczyszcza.


to są dwie pompki które starczą aby umyć całą twarz  


Mam w planach spróbować jeszcze innych produktów z tej firmy. Może coś polecacie ? 



Karolina 


1 komentarz:

  1. Jeżeli faktycznie nie ściąga skóry po umyciu to poczekam na promocję, bo to jest mój najiększy problem.. od razu po umyciu twarzy muszę lecieć po krem i nieważne czego używam, efekt zawsze ten sam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)