Liczydło

04 marca 2015

Ziaja - Multi modeling reduktor pierwszych rozstępów

Hej
Jest chwila to i jest i post :) Dziś o produkcie który oddała mi siostra, w sumie nie planowałam używać takiego produktu jednak zawsze warto spróbować.


Szczerze że nie bardzo wierzę w te cuda które obiecują producenci odnośnie tego typu produktów. Z racji mojego wykształcenia i doświadczenia w pracy w salonie wiem że usunięcie trwałych rozstępów jest ciężką sprawa i sam krem tego nie załatwi. Jeśli dopiero rozstępy się zaczynają pojawiać to jeszcze mamy szansę aby były one słabo widoczne. Rozstęp to uszkodzenie skóry a to wiadomo już nie taka prosta sprawa. Są osoby które mają skłonność do ich powstawania choć często podczas okresu dojrzewania w wyniku działania hormonów i nabierania kilogramów skóra rozciąga się i niestety rozstępy gotowe. To właśnie w trakcie ich powstawania należy już nawilżać skórę aby była bardziej elastyczna i to co najbardziej działa na skórę i jej kondycje to zróżnicowane odżywianie i ruch.

No to tyle wstępu.
Ja skłonność do rozstępów mam i je posiadam od czasu dojrzewania, w wyniku szybkiego przybierania na wadze i mojego lenistwa pod względem używania takich produktów pojawiły się i było ich sporo.
Przez wiele lat nie robiłam nic szczególnego z nimi,pogodziłam się z nimi i już.
Okres ciąży był pod tym względem łaskawy, moje ciało i organizm bardzo dobrze przeszedł ten etap i nie pojawiło się nic nowego.

Jakieś dwa 3 miesiące po porodzie zaczęłam używać tego produktu.Nie spodziewałam się dużych efektów. Krem używam z ręką na sercu co drugi dzień z przyczyn lenistwa oczywiście :)

Co zauważyłam podczas używania :
- napięcie skóry
- lepsze nawilżenie
- te stare rozstępy stały się na prawdę mniej widoczne

To przekonało mnie że może jednak takie produkty działają :)
Wiadomo nie ma szans na usunięcie tego co mam ale skoro lepiej skóra wygląda to trzeba używać częściej, Ech takie postanowienie.


A Wy jaki macie stosunek do tego typu produktów?
Co lubicie i polecacie?


Karola 



2 komentarze:

  1. Ja jakoś nie wierzę w te produkty przeciw rozstępom, owszem może napinają skórę i dają jakieś optyczne wrażenie, ale nie jest to efekt wow. Przestałam sobie zawracać nimi głowę już dawno :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)