Liczydło

25 lipca 2013

Pierwsze zakupy z Vezzi

Hej!

Dziś taki szybki post o tym co zamówiłam ze sklepu www.vezzi.pl
Szukałam jakiegoś dużej kolorowej kolii na wesele, ale w żadnym sklepie nic nie mogłam znaleźć więc poszukałam trochę w necie i znalazłam:)
Były to moje pierwsze zakupy na vezzi.pl i na pewno nie ostatnie;)


Przesyłka ekspresowa
Wybór ogromny, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie
Ja już mam na oku kilka rzeczy na następne zamówienie:)
A oto co zamówiłam:
Dodam jeszcze, że za zapisanie się do newslettera otrzymamy 10% rabatu na nasze pierwsze zakupy.

Naszyjnik Kolorowe klocki cena 14,45zł





  


Naszyjnik Murek z Cegiełek Kolor cena 28,90zł
Widziałam taki naszyjnik niedawno w New Looku i w Divie jednak cena była troszkę inna, mianowicie kosztował tam 49zł.
Czasem lepiej poszukać czegoś w internecie:)







Dostałam również gratis:) w postaci kolczyków - wkrętek z perełką.

Jak Wam się podobają?
Niedługo kolejne zamówienie na vezzi.pl:)

Pozdrawiam Kasia

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)