Liczydło

12 listopada 2013

Baza pod cienie - Inglot

Hej:)

Tak jak obiecałam w poprzednim poście o TUTAJ dziś krótka notka z recenzją bazy pod cienie
z Inglot.



Trochę informacji:

- Pojemność 5,5g
- Cena - 36zł, ale jeśli wydamy bodajże 30 zł na kosmetyki wtedy baza jest za połowę ceny.


Przepraszam za takie rozciapciane wnętrze słoiczka
Baza jest w kolorze beżowym, po nałożeniu na powiekę delikatnie ją rozświetla.
Bardzo podoba mi się jej konsystencja, jest lekka, kremowa a po nałożeniu na powiekę i roztarciu zmienia się w bardziej aksamitną i suchą.


Po roztarciu
Bazy, które używałam do tej pory m.in. z Hean i z Delii miały zupełnie inną konsystencję, były takie jakby perłowe i czasem się wałkowały podczas nakładania, a przeważnie ta z Delii. Tutaj konsystencja jest bardzo przyjemna, matowa i nic się nie wałkuje nawet gdy nałożymy odrobinę za dużo, jest trochę takim "korektorem" do powiek:)

A teraz pokaże Wam jak bardzo cienie zyskują na intensywności dzięki tej bazie. 
Nałożyłam cień pędzelkiem. 
  

Wyżej jest cień bez bazy a poniżej jest cień z bazą. I jak się Wam podoba? 
Ja jestem bardzo zadowolona z tej bazy i z przyjemnością jej używam:)

Używałyście tej bazy? A może polecacie inne? Jestem bardzo ciekawa:)

Pozdrawiam Kasia

Przypomina o rozdaniu, TUTAJ dowiecie się więcej:)

14 komentarzy:

  1. podbija kolorek przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ... rzeczywiście dużo daje ;) muszę ją zmacać w Inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że nie miałam ale za taką cenę wolałabym kupic Artdeco :) (aktualnie używam-nic jej nie groźne,świetna)

    OdpowiedzUsuń
  4. z Inglota jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt daje:) Faktycznie mocno wzmacnia kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie kupić jakąś dobrą bazę - może wybor padnie właśnie na Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, widzę że jest taka lekka i kremowa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie miałam i nie słyszałam... Do tej pory używałam ten z Lumene (cudowna) a od niedawna testuję Artdeco (przypadkiem wpadła w moje ręce) Z obu jestem zadowolona dlatego na razie nie wypróbuję Waszego cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nawet porównania! Jestem na siebie wściekła! Kupując paletkę cieni w Inglocie pani zaproponowała mi bazę za połowę ceny, a ja nieświadoma, że to takie cudo, odmówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam z Hean i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam z Hean ale przyszedł czas na zmiany:)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)