Liczydło

18 listopada 2013

Domowe SPA cz. 2 - peeling dłoni

Witajcie:)

Ostatnio o TUTAJ pisałam o Peelingu cukrowym do ciała a dziś przyszedł czas na inny peeling.

Będzie to peeling do dłoni firmy Ziaja Pro


Peeling parafinowy 
Z mikrogranulkami 
Mocny
Bawełniany program do pielęgnacji dłoni


Podczas zajęć praktycznych na uczelni, zawsze robiłyśmy sobie właśnie ten peeling w połączeniu z parafiną, żeby odżywić skórę dłoni, bardzo spodobał mi się taki zabieg i postanowiłam zakupić sobie taki peeling. Może kiedyś dorobię się też Parafiniarki:)

No dobrze ale do rzeczy


 Kilka informacji o produkcie:

Pojemność - 270ml

Opis działania: 
- Skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka,
- Delikatnie rozjaśnia, zmiękcza oraz wyraźnie wygładza skórę,
- Ułatwia wchłanianie substancji aktywnych

Substancje aktywne:
- mikrogranulki - substancja ścierna
- olej bawełniany
- parafina
- prowitamina B5 (D-panthenol)
- witamina A
- ekstrakt z mandarynki japońskiej
- kompozycja zapachowa z olejkiem eterycznym cytryny, pomarańczy, paczuli i kminku

Sposób użycia:
Nanieść preparat na oczyszczone dłonie. Masować skórę ruchami okrężnymi. Zmyć ciepłą wodą.

INCI: Aqua (Water), Polyethylene, Parrafinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Dimethikone, Propylene Glycol, Panthenol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Sodium Polyacrylate, Citrus Unshiu Peel Extract, Retinyl Palmitate, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Limonene.


Kilka słów ode mnie:
Peeling bardzo przyjemnie pachnie, ładnie wygładza skórę i natłuszcza. Granulki nie są zbyt ostre, dlatego nie musimy się obawiać że zrobimy sobie nim krzywdę.  







Opakowanie jest bardzo poręczne i co najważniejsze ma wygodna pompkę:)  



Kosmetyki Ziaja Pro są to kosmetyki profesjonalne i nie można ich kupić w żadnej drogerii.
Są dostępne w sklepie firmowym, ale też na pewno na Allegro czy sklepach internetowych, w których czasem sprzedający chcą od nas jakieś informacje o tym czy jesteśmy związani z branżą kosmetyczną.     
Ja swój peeling kupiłam na targach kosmetycznych za ok 10 - 15 zł

Jestem bardzo zadowolona z niego, przypomina mi tez czasy studiów:) tak więc mam do niego sentyment:)

Słyszałyście o takim peelingu? 

Pozdrawiam Kasia



Przypominam o rozdaniu,  TUTAJ możecie dowiedzieć się więcej.

8 komentarzy:

  1. Lubie kosmetyki z ziaji, chociaz nie wszystkie. Ten peeling akurat nie dla mnie, ja uzywam tylko enzymatycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram się niedługo na targi kosmetyczne, więc rozejrzę się za tym peelingiem. Bardzo chętnie go przetestuję, tym bardziej, że nie jest drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o takim peelingu, bardzo mnie zainteresowałaś nim

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego kosmetyku :) Rzadko kiedy peelinguję swoje dłonie - może kiedyś się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie bardzo ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam o jego istnieniu. Będę o nim pamiętać jak gdzieś zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)