Liczydło

26 marca 2014

Ziaja - kremowe mydło arganowe

I kolejna krótka recenzja. Tym razem produkt do mycia z firmy Ziaja.


Produkt kupiłam na jakiejś promocji w Naturze za chyba niecałe 7 zł.
Produkt bardzo wydajny. Konsystencja taka średnio gęsta jednak niewielka ilość jest potrzebna do umycia. Zapach jest taki dość neutralny co teraz jest u mnie dużym plusem gdyż trochę przeszkadzają mi niektóre zapachy. Czasami stosuję go jako płyn do kąpieli i też sprawdza się dobrze gdyż tworzy się fajna piana.




Niedługo produkt mi się skończy ale to dlatego ponieważ zauważyłam że mój mąż mi go podkrada. Chyba spodobał by się ten neutralny zapach :):)

Plusy :
- niedrogi
- wydajny
- neutralny zapach
- mocne opakowanie, produkt przeżył mocny upadek w łazience
- sprawdza się też do golenia nóg :)


Jakie polecacie żele do mycia o neutralnym zapachu? 


Pozdrawiam
Karola 









5 komentarzy:

  1. też go miałam szkoda tylko, że nie zawiera obiecanego przez producenta olejku arganowego

    OdpowiedzUsuń
  2. wąchalam go w sklepie i zapach calkiem ladny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc lubię ładnie pachnące mydełka, więc raczej nie mogę nic doradzić :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach wcale nie jest neutralny ale łagodny i bardo przyjemny,tez go bardzo lubie dobrze nawilza i sie pieni;)sa nne zapachy z tej serii kaszmir rowniez lagodny oraz jedwab-juz bardziej wyczuwalny (pachnie dla mnie przecudnie bo lubie takie zapchy)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)