Liczydło

06 października 2014

Nivea- matujący krem nawilżający na dzień

Kolejna szybka recenzja produktu który niedługo wykończę więc zanim trafi do kosza to kilka słów o nim.
Zakupiony jakoś w czerwcu więc było już lato więc poszukiwałam czegoś lekkiego a jednocześnie dobrze nawilżającego gdyż wtedy tego potrzebowała moja skóra, co do efektu matu to jakoś nie przykładałam do tego uwagi. Byłam wtedy w ciąży ( już 3 tygodnie ma mój maluszek ) wiec musiałam uważać co kupuję.
Poszłam do drogerii i tak w sumie szukałam w ciemno i co wzięłam krem to w składzie była parafina a to od razu odpada. Nie chciałam też wydawać dużo pieniędzy.

W moje ręce wpadł ten krem


Obejrzałam go z każdej strony, poczytałam co tam producent napisał na kartoniku i pomyślałam może będzie dobry. Akurat był też w promocji za 9,99 więc czemu nie.
Dobrze że na kartoniku były wszystkie informacje i zawsze jest pewność że nikt paluchów nie pchał do kremu do w środku opakowania było zabezpieczenie.

Opisy w kartonika :





A w środku taki ciężki słoiczek chyba uniwersalny dla tej serii kremów



Krem bardzo mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie. Nie spodziewałam się ochów i achów. Chciałam coś nawilżającego a jednocześnie lekkiego. I ten kremik sprawdził się bardzo dobrze.

Plusy :
- przyjemny delikatny zapach
- wygodne opakowanie, choć wiadomo w tubce są bardziej higieniczne
- szybko się wchłania
- dobry pod makijaż
- dobrze nawilża. skóra jest miłą w dotyku oraz nie czuję ściągnięcia
- na noc również dobrze się sprawdza, daje ukojenie
- niska cena na promocji
- wydajny, niewielka ilość jest potrzebna na całą twarz 

Minusy :
- to może tylko to opakowanie, ale to pewnie dlatego że przyzwyczaiłam się do tubek 


Teraz poszukuję czegoś nowego, czegoś może bardziej odżywczego gdyż trochę moja skóra się zmieniła po porodzie.Może polecacie jakieś fajne kremy na tą już niestety jesienną porę?




Karola 





6 komentarzy:

  1. Ja właśnie wole takie opakowania.
    Krem skierowany do mojej cery to może kiedyś go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś kremik z nivea do twarzy i niestety mnie pozapychal teraz troche mam obawy nad zakupem jakiegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. też się obawiałam ale jakoś nie było problemów z cerą

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)