Liczydło

13 lutego 2015

O świetnym kremie do rąk - Isana krem rumiankowy

Moje dłonie nie są problematyczne, nawet zimą nie są nadmiernie przesuszone. Nie jestem też maniaczką ciągłego wcierania czegoś w dłonie. Wiadomo czynności domowe wysuszają dłonie i trzeba o nie dbać. Nie jestem fanką ciężkich tłustych kremów które w dodatku długo się wchłaniają.

Pewnego razu będąc w rossmanie zauważyłam ten oto kremik



Stał taki niepozorny z informacją o cenie promocyjnej 2,99 zł
Pomyśłam a wezmę i spróbuję. Aktualnie nie mam potrzeby noszenia ze sobą w torebce kremu więc taka forma opakowania jest ok, wiadomo niewygodna w użyciu poza domem. Jest też wersja w tubce ale jej akurat nie było.

Urzekł mnie zapach kremu, delikatny kwiatowy. Formuła lekka i bardzo szybko wchłaniająca się.



Nie będę się zbytnio rozpisywać o tym produkcie. Jest bardzo dobry, tani i bardzo wydajny. Spełnia moje oczekiwania i tyle. Na pewno przy nim zostanę na długo, bo po co przepłacać skoro tanie też dobre.


Następnym razem może skuszę się na wersję w tubce.


Pozdrawiam
Karola 

6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)