Liczydło

13 sierpnia 2013

Sierpień moim miesiącem

Szczególnie lubię sierpień. Jest to przeważnie ciepły miesiąc z dużą ilością słońca i prawie zawsze na ten miesiąc planują sobie urlop. No i najważniejsze to fakt że obchodzę urodziny w tym miesiącu a jak każda kobieta uwielbiam dostawać prezenty. Od poprzedniego roku ten miesiąc też będzie dla mnie szczególny bo będziemy razem z Mężem świętować naszą pierwszą rocznicę ślubu :):) Więc jestem w trakcie poszukiwania pomysłu na prezent dla męża :)
Planuję też zamieścić post z moim makijażem ślubnym który sama wykonywałam i z którego byłam bardzo zadowolona.
Myślę że Kasią też szczególnie lubi ten miesiąc :):)
A dziś chce lekko pochwalić się tym co dostałam na moje urodzinki.

Zacznę od tego co dostałam od mojej siostry, przyznam że byłam w szoku bo zaszalałam i kupiła mi wszystko to co miałam na swojej liście.


cudna ukochana szczotka, mam wersję większa ale niestety trochę niszczyła się gdy ją miałam np w torebce dlatego chciałam tą zamykaną 

trzy zapachy których nie miałam jeszcze

aaa wymarzona świeczka :) i to średnia :) Zawsze chciałam mieć ale wiadomo trochę kosztują a ten zapach jest boski 

cudny kominek :) nic dodawać nie muszę 


Mam Wspaniałą Siostrę :):)


A teraz prezenty od mojego Męża :

to chyba jakoś niedawno pojawiło się w sklepach i bardzo chciałam spróbować 


jestem ciekawa jaki efekt będzie na paznokciach 

słodkie

pierników nie znoszę no ale przecież nie muszę ich jeść hehe 

cień do brwi, uczę się dobrze podkreślać brwi


długo takich szukałam :) kolor trochę przekłamany, w rzeczywistości są mocno miętowe



Niestety mój urlop dobiega już końca ech za szybko. Trochę nie bardzo mam czas na bloga ale postaram się pisać częściej.






Karolina



2 komentarze:

  1. Masz urodziny 13 Sierpnia ? :)) Ja własnie skończyłam 17 lat tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)