Liczydło

02 października 2013

Effaclar duo - moja opinia

Witajcie:)

Dziś moja recenzja kremu na niedoskonałości...

La Roche-Posay 

Effaclar duo


Kilka informacji:
Cena: 34 - 60 zł - rozbieżność cenowa jest ogromna, wszystko zależy gdzie kupujemy krem. Szukajcie aptek w których jest najtaniej.
Dostępność: Apteki stacjonarne i internetowe
Pojemność: 40 ml

Opis producenta:
Effaclar duo z wodą termalną z La Roche-Posay
Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu
Eliminuje zapalne zmiany trądzikowe (krosty, grudki) i zaskórniki
Odblokowuje zatkane pory
Testowany na skórze z tendencją do trądziku
Bez parabenów

Wskazania:
Nasilone niedoskonałości

Innowacja:
EFFACLAR DUO jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku: 
Zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): Niacynamid i Pirokton Olaminy, aby oczyścić skórę
i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych. 

Zaskórniki:
Połączenie LHATM (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, by odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie. 
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda Termalna z La Roche-Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.





Rezultaty:
Pory są odblokowane, a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. 

Konsystencja:
Matująca, nawilżająca, kremowo-żelowa, odświeżająca i nietłusta.

Sposób użycia:
Nakładać rano i/lub wieczorem na całą twarz.
Doskonała baza pod makijaż.
Nie powoduje powstawania zaskórników.

SKŁAD:
Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Ammonium Polyacryldimethyltauramid E/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Silica [NANO]/ Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinamate, Capryloyl Glycine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Myristyl Myristate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate SE, Parfum/Fragrance

Moja opinia:
Zacznę od samego początku.
Dodam jeszcze, że używam go już trochę ponad miesiąc.
Przed zastosowaniem kremu moja skóra była strasznie przetłuszczająca się, z ogromną ilością gródek w okolicy brody i kącików ust, zaskórnikami na nosie i w okolicy nosa i oczywiście pojawiającymi się prawie codziennie nowymi niespodziankami w postaci pryszczy...:(

Zaczęłam stosować krem na noc, gdy zauważyłam, że moja skóra reaguje na niego nijako stosowałam również na dzień.
Na początku zaczęło pojawiać się jeszcze więcej pryszczy, ale tak podobnież miało być, ponieważ skóra się niby oczyszcza ze wszystkich złych rzeczy.
Po kilkunastu dniach stan cery odrobinkę się poprawił, pamiętam, że był nawet jeden dzień w którym nic nie wyskoczyło nowego.

Ale ostatnio skóra na twarzy jest w jeszcze gorszym stanie niż przed używaniem tego kremu.
Dlatego na razie go odstawiam.

Jedyne co mnie zachwyca w tym kremie to jego konsystencja, jest taka jak obiecuje producent. Nietłusta, lekka, żelowa i MATUJĄCA



Pamiętajcie, że najlepiej używać go w miesiącach gdzie nie ma mocnego słońca, i używać filtrów.
Ja przez ten miesiąc używania kremu siedziałam praktycznie w domu, tak więc wpływ słońca nie ma tutaj żadnego znaczenia na złe działanie.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Jest idealną bazą pod makijaż,
+ Wchłania się bardzo szybko,
+ Nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy na skórze
+ Doskonale matuje
+ Zmniejszył odrobinę widoczność zaskórników
+ Wydajny


Minusy:
- Cena
- Nie zlikwidował grudek ani krostek
- Odrobinę wysusza
- Nie wiem czy to jego zasługa ale pojawiły się na mojej skórze, wielkie bolące grudy.

Ocena końcowa: 3,5/5

Tak jak wspominałam odstawiam go na jakiś czas.
Ale czego będę używać pod makijaż? Znacie jakieś dobre matujące kremy?

Może Effaclar MAT?


Czy używałyście tego kremu? Jak się u Was sprawdził?

Pozdrawiam Kasia

5 komentarzy:

  1. Ja używam go punktowo i bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam bazy pod makijaż, więc skorzystam z tego.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kupić, ale jakoś się nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, czy się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uważasz:) każda skóra reaguje trochę inaczej. ale po makijaż jest super;)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)