Liczydło

28 lutego 2014

Aloes na problemy skórne??

Hej:)

W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić Wam kilka kosmetyków z Aloesem.

Aloes zwyczajny - Aloe vera - roślina lecznicza, wykorzystywana w dermatologii, kosmetyce i lecznictwie. W kosmetologii jest źródłem witamin (A, C i E) i minerałów (magnez, chrom, cynk,wapń, potas). Dodatkowo jest antyoksydantem. Stosowany jest do regeneracji skóry np. po peelingach chemicznych. Działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, dlatego jest używany przy leczeniu trądziku pospolitego. Dodatkowo jest stosowany w kosmetykach anti-age i nawilżających. Jednak należy z nim uważać, bo może wywołać zaczerwienienie i uczucie palenia skóry.

O właściwościach aloesu dowiedziałam się tak naprawdę niedawno, gdy przy wizycie w Drogerii kupiłam nawilżającą maseczkę z aloesem, która bardzo pomogła mi później podczas pracy w pomieszczeniu ogrzewanym klimatyzacją. Po pierwszym dniu moja skóra na twarzy była strasznie wysuszona, ściągnięta i pojawiło się na niej kilka bolących niespodzianek. Po zastosowaniu maseczki na noc, cera rano była uspokojona i fajnie nawilżona. I od tamtej pory szukam kosmetyków do pielęgnacji twarzy właśnie z Aloesem.



Bioliq - Krem nawilżająco - matujący do cery mieszanej 25+




Kremik można kupić w aptekach za ok 14-17zł 

Krem faktycznie matuje skórę na dość długo i do tego fajnie nawilża, po nałożeniu od razu usuwa uczucie ściągnięcia. Pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie, ma gęstą konsystencję, bardzo przyjemnie się rozprowadza i szybko wchłania.      


Lirene - Tonik nawilżająco - oczyszczający
wyciąg z aloesu, ekstrakty z ogórka i lipy




Nowość jest teraz na promocji w Rossmanie za ok 10zł
Niestety nie mogę nic o nim powiedzieć, bo dopiero go kupiłam ale jak już trochę potestuję to dam znać.

Perfecta - maseczka głęboko nawilżająca
sok aloesowy i kwiat pomarańczy



Maseczka do kupienia w drogeriach za ok 2-3 zł
Maseczki używam już od grudnia, staram się to robić regularnie i czasem nakładam ją zamiast kremu na noc w mniejszej ilości. Podoba mi się w niej to, że nie trzeba jej zmywać i działa na naszą skórę przez cała noc:)

Wiem, że Bielenda Professional ma kilka kosmetyków z aloesem, np. peeling enzymatyczny, maskę algową aloesową.


Znacie jeszcze jakieś kosmetyki z aloesem??
A czy któraś z Was wybiera się na targi Beauty Forum 9 marca?  

Buźka K.

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta maseczka, pewnie się na nią skuszę...za główny cel w najbliższym czasie obrałam znalezienie żelu aloesowego i wypróbowanie jak się u mnie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc średnio jestem przekonana do kosmetyków z aloesem. Lata temu stosowałam tą "mazię" bezpośrednio z aloesu i to było coś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jakoś aloes w kosmetykach mnie nie kręci;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)