Liczydło

16 lutego 2014

Benefit'owe rozświetlanie

Hej;)

Dziś szybka recenzja jednego z "dzieci" kultowej marki Benefit.



High Beam

Opis produktu:
Opalizujący delikatnie na różowo uniwersalny rozświetlacz na policzki, skronie, powieki i usta. Daje satynowy połysk tworząc młodszą, świeżą i rozświetloną cerę. Można go dodawać także do podkładu lub kremu dla większego efektu.

Plusy:
- bardzo wydajny, wystarczy kropla aby nadać delikatny efekt rozświetlenia,
- z łatwością można dozować produkt, jeśli chcemy większe rozświetlenie dajemy odrobinę więcej
- daje satynowy efekt
- nie posiada żadnych drobin
- nie jest za różowy ani za blady, idealny:)
- bardzo trwały
- idealnie sprawdza się i pięknie wygląda na łuku kupidyna
- nie robi plam
- wygodny pędzelek

Minusy:
- największym minusem jest tutaj dla mnie cena, ale można oczywiście czekać na jakieś promocje:)



Dla ciekawskich skład:












Używałyście?

Buźka K.

18 komentarzy:

  1. Wolę produkty w pudrze ale ten rozświetlacz jest przepiękny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ! Kocham go miłością wierną i prawdziwą ;-) Też szykuję się do recenzji na jego temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedyś doczekam się na niego fajnej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny i gdyby nie ta cena już byłby mój:) może capnę go kiedyś w jakiejś super promocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja cena powala:) ale za to jest strasznie wydajny, więc niby się tam kalkuluje na plus, bo chyba starczy na całe życie:) hehe no gdyby nie termin ważności:)

      Usuń
  5. Daje efekt cudownej tafli :) gdyby nie lekko różowy kolor na pewno byłby mój. Do mnie leci theBalm Mary Lou-Manizer, podobno też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja jestem ciekawa Mary Lou, może kiedyś...:)

      Usuń
  6. Mam go i mam mieszane uczucia co do tego rozšwietlacza. Podoba mi się efekt jaki daje ale płynna forma do mnie nie do końca przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. czaję się na niego od daaaaawna :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale bardzo mi się podoba ten efekt ;) Muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. używam zamiennika jego z technic Highlights i cena to 11 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać, ale czytałam o nim wiele dobrego. Na twarzy wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. super efekt muszę pomyśleć nad nim

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem szczerze bardzo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam zamiennik tego produktu marki Technic i jestem z niego bardzo zadowolona :) Bardzo ładnie rozświetla twarz i długo utrzymuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)