Liczydło

22 czerwca 2014

Eveline - suchy olejek do ciała

Dziś parę słów o produkcie który bardzo przypadł mi do gustu.

Mowa o Arganowym suchym olejku do ciała


Produkt zakupiła moja siostra i oczywiście podzieliła się ze mną tym produktem, na początku przelałam tylko trochę bo nie byłam pewna tego produktu


Trochę produkt czekał na pierwsze użycie, wykańczałam najpierw masła z the body shop a olejek chciałam mieć na cieplejsze dni. Po pierwszej próbie użycia produktu po prysznicu nie byłam zadowolona. Nigdy szczerze nie przepadałam za olejkami i bałam się że będzie się długo wchłaniał. I tak też było za pierwszym razem. Teraz już wiem że po prostu za dużo go nałożyłam.
Dobrze że i oryginalne opakowanie jak i to w które ja sobie przelałam produkt jest spray bo inaczej można by było sobie tylko krzywkę robić.
Teraz gdy nie mam ochoty na bogate masła chętnie sięgam po ten produkt.
Po umyciu odczekuję jakieś 10 minut i dopiero nakładam produkt i wystarczy tylko odrobinka na całe ciało. To duży plus dzięki czemu produkt jest bardzo wydajny.
Fajnie nawilża i szybko się wchłania dzięki czemu można bez problemu się ubrać i nie brudzi ubrań. teraz gdy mamy ciepełko za oknem sprawdza się jeszcze lepiej gdyż na dłużej daje uczucie nawilżonej skóry.



Oryginalne opakowanie 




Podsumowując 
Plusy:
- wydajny
- dobrze nawilża nawet bardzo przesuszone miejsca
- nie podrażnił mnie ani razu
- szybko się wchłania
- wygodne opakowanie
- dostępny w wielu drogeriach i często w promocji
- dobry i na rano i na wieczór


Minus :
- taki nijaki zapach jak dla mnie, może za bardzo przyzwyczaiłam się do pachnących maseł itp, kwestia gustu




Miałyście może  ten produkt? A coś innego polecacie na cieplejsze dni ?


Karola 




6 komentarzy:

  1. moja mama go uwielbia :D a mi zapach sie bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy,pierwszy raz o nim czytam :D Ja uzywam oliwki dla dzieci do ciala,dla mnie niezawodna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie za długo oliwka się wchłania i trochę mnie to drażni

      Usuń
  3. Nigdy go nie miałam ale jeśli go znajdę na promocji na pewno zakupię!:)
    Obserwujemy?;-)

    http://shootee.blogspot.com/2014/06/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się na niego skuszę :)
    nie lubię olejków za to, że długo się wchłaniają więc może wreszcie znajdę coś co mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie jestem przekonana do linii z arganem z Eveline. Strasznie się zraziłam szamponem 8w1 tej marki (właśnie z olejkiem arganowym). Chyba się nie odważę na żaden inny kosmetyk z Eveline wzbogacony tym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)