Liczydło

04 października 2012

Paczuszka

Cześć!

Po ciężkim dniu w pracy, i super wizycie u mojej fryzjerki przyszła do mnie pocztą mała paczuszka.
A w niej:


Po obejrzeniu kilku recenzji na YT oraz przeczytaniu wszystkich komentarzy skusiłam się i ja:)
A chodzi tutaj oczywiście o bronzer Honolulu firmy W7.
Bronzer jest zupełnie matowy, ma brązowy kolor w ciepłej tonacji.
Kupiłam go za 15,50 + przesyłka, na stronie www.kosmetykomania.pl
Więc jeśli naprawdę jest tak rewelacyjny jak czytałam to cena jest naprawdę przystępna. 
Po co wydawać nie wiadomo jakie pieniądze skoro mamy fajne tanie produkty. 

Honolulu poczeka spokojnie w kolejce, bo mam jeszcze trochę bronzera z Sephory, którego tez bardzo lubię.

Opakowanie zawierało również pędzelek, jest bardzo mięciutki i miły, ale nie wiem czy będę go używać. 


A co Wy myślicie o tym bronzerze? Ma go ktoś z Was?

Pozdrawiam!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)