Liczydło

22 października 2012

Ust korale :)



Hej
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją małą kolekcją szminek i błyszczyków. Myślę że nie ma ich zbyt dużo w sumie od niedawna zaczęłam trochę uważniej podchodzić do tematu podkreślania ust. Jednak teraz już wiem że nawet dobry makijaż oczu bez zaznaczenia ust nie będzie kompletny. I tak pomału z używania tylko delikatnych błyszczyków przerzuciłam się na szminki. Moje wybory padają głównie na odcienie różu gdyż w takich kolorach na ustach czuję się najlepiej choć przekonuję się teraz do innych kolorów bo jest w czym wybierać :)
Gdybym miała wskazać jedną ulubioną to chyba byłoby trudno gdyż każdą po kolei używam i co jakiś czas zmieniam te które noszę w torebce a mam ich zazwyczaj 4 sztuki.


Oto moja kolekcja :


Avon kolor Latte,
 Avon kolor Imperial  pink,
 Avon kolor Rouge,
 Avon kolor P2
















Bell Royal Glam kolor 073
Hean City fashion long 164 sweet kiss
Inglot 904
Inglot 858

 Vyes Rocher Framboise Raspberry
Kobo Pearl 'N' Mineral 108 Rose Petal
Joko - ale niestety nie wiem jaki kolor gdyż dostałam go gratis przy zakupie podkładu
Essence Stay with me 01 ice cream 









I to cała moja kolekcja kolorówki do ust.
A co wy posiadacie ?

Pozdrawiam
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)