Liczydło

03 maja 2014

Co kupiłam na promocji w Rossmanie

Hej:)

Dziś szybko chciałam Wam pokazać co kupiłam na promocji w Rossmanie.


W pierwszym tygodniu, kiedy była promocja na produkty do twarzy kupiłam:


Rimmel Stay Matte - 100 Ivory - matujący podkład, fajnie kryje i matuje ale nie trafiłam z kolorem. Cena regularna 22,99zł   Cena promocyjna 11,72zł

Bourjois 123 Perfect CC Cream - 32 Ivory - krem CC z trzema korygującymi pigmentami, tutaj kolor troszkę lepszy.
Cena regularna 44,99zł    Cena promocyjna 22,94zł

Bourjois Blush - 39 Rose Mandarine - róż do policzków, wybrałam w wersji matowej, kolorek taki bardziej naturalny, wpadający w pomarańcz.
Cena regularna 49,99zł    Cena promocyjna 25,49zł


Róż w opakowaniu wygląda na bardziej różowy, jestem lekko rozczarowana kolorem, ponieważ w opakowaniu wygląda bardzo ładnie a na skórze już średnio...


W tygodniu gdzie przecenione były produkty do oczy kupiłam:


Maybelline Color Tatto -  40 Permanent Taupe -  matowy, szaro - brązowy, mocno napigmentowany cień w kremie, znany przez wszystkich i polecany do brwi:) ja jeszcze na brwiach nie testowałam ale zobaczymy jak się sprawdzi. Na pewno będę używać wg przeznaczenia, jako cień lub bazę.

 Maybelline Color Tatto - 25 Everlasting Navy - jest to kolor bardzo niespotykany, może to czarny opalizujący na granatowo lub granat opalizujący na czarno? Jednym słowem jest piękny.

Cena regularna 23,99zł    Cena promocyjna 12,23zł

Maybelline ColoRama Khol - 110 Black Gold - czarna kredka ze złotymi drobinkami, miękka, łatwa w roztarciu i aplikacji.

Maybelline ColoRama Khol - 400 Marvelous Maroon - ciepły brąz wpadający odrobinę w rudy, również fajnie się sprawdza.

Cena regularna 11,99 zł    Cena promocyjna 6,12zł




To byłoby na tyle, dajcie znać na co Wy się skusiłyście:) 

Mam jeszcze do Was pytanie i prośbę.
Jakie pędzle syntetyczne polecacie?

Do następnego Kasia

9 komentarzy:

  1. również kupiłam ten krem CC.. chciałam jeszcze róż ale się zgapiłam i nie zdążyłam zrobić drugiego podejścia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne zakupy zrobiłam w pierwszym tygodniu. Również skusiłam się na CC Bourjois w kolorze 31, na ten kolor 39 różu poluję, ale akurat nie było. Wzięłam natomiast nr 38 i 40

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zdecydowałam na dwa BB jedne z rimela a drugi z manhatanu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedzie czytam o cc Bourjois, dajcie znać czy się sprawdza! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu muszę przyznać że całkiem dobrze kryje i matuje.

      Usuń
  5. Ten róż jest fantastyczny! Sama miałam na niego chęć, ale zanim się wybrałam do Rossmana, ale najlepszych kolorów już nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  6. niczego z tych rzeczy jeszcze nie miałam :D świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)