Liczydło

13 maja 2013

Małe denko - czyli recenzja Lady Gaga Fame

Hej!

Co u Was? Jak mijają majowe dni? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku:)

Od zawsze lubiłam słodkie i kwiatowe zapachy jeśli chodzi o perfumy, dlatego bardzo spodobały i się pierwsze perfumy Lady Gagi. To mój ulubiony zapach już od ponad pół roku.

Po wykorzystaniu pierwszej buteleczki mogę napisać parę słów o tych perfumach.

Pierwszy flakonik kupiłam jakoś na początku października, ale była to bardzo przemyślana decyzja.
W sobotę poszłam do Sephory, żeby dokładnie przyjrzeć się temu cacku, spryskałam również przegub ręki i przez resztę dnia wwąchiwałam się w te perfumy, co doprowadziło do tego, że postanowiłam je kupić następnego dnia. Zdecydowałam się na wersję najmniejszą czyli 30 ml, która kosztowała mnie ok 124 zł.

Lady Gaga Fame - to pierwsza woda perfumowana artystki, w kolorze czarnym.

Nuty zapachu:
Nuta głowy - nuta wyczuwalna jako pierwsza - w tym przypadku to Belladonna, roślina trująca zwana wilczą jagodą.
Nuta serca - utrzymuje się przez kilka godzin na skórze, nuta która nadaje charakter - miód, szafran i morela
Nuta bazowa - jest tłem zapachu - tutaj to zgniecione kwiaty tygrysiej orchidei i jaśminu sambac.

Kategoria kwiatowo-owocowa

 


Opakowanie bardzo eleganckie, z czarnej lakierowanej tekturki.







  Podsumowując:
Bardzo oryginalne opakowanie i buteleczka, bez żadnych udziwnień, prosto i elegancko
Korek może troszkę szokować, dla mnie wygląda on jak trzy pazurki które trzymają buteleczkę;)
Zapach utrzymuje się bardzo długo
Cena: 30ml/ok 120zł, 50ml/ok 170 zł, 100ml/ ok 280zł - czasem można dostać po okazyjnej cenie w promocji
Dostępność: Perfumerie takie jak Sephora, Douglas, Drogerie Hebe, Rossmann, Natura i internet

Ogólna ocena 5+/6


a tutaj mam już nową buteleczkę tym razem 50 ml:)

Używałyście tych perfum?? Co sądzicie o nich?
Jakich perfum używacie?;)

Kasia;)

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te perfumy ale bardzo mnie ciekawi ich zapach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ich reklame w gazecie ale nie wąchałam ich , buteleczke rzeczywiście bardzo fajna i oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcam do powąchania, można je już znaleźć wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te perfumy ale jakoś nie jestem ich wielka fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają,przyjrzę się im bliżej bo akurat moje perfumy są na ostatku.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę powąchać przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)