Liczydło

31 maja 2013

Fotomix 3

Dziś podsumowanie w sumie prawie dwóch tygodni w zdjęciach.
Ostatni czas jest dla mnie dość trudny, męcząca praca oraz pisanie pracy licencjackiej spowodowały kompletny brak czasu dla samej siebie oraz dla nowych postów na blogu.
Fotki czasami są nie najlepszej jakości mój tel czasami się buntuje i psuje zdjęcia, niedługo przyjdzie nowy tel więc mam nadzieję że fotki z telefonu będę lepsze bo jak wiadomo nie zawsze chce się odpalać aparatu.

No to pokazujemy :


prosty koczek z wypełniaczem 

ostatnio ulubiona herbatka

coś dla odmiany od zwykłych płatków do mleka 

nowe okularki 

czasami chce wyglądać poważniej :P 

pycha pycha kwaśny akurat do słodkich naleśników 

trochę szarości 

siostra ma nosa do nowości 

mini woski z aromatelii, testujemy z Kasią 

prezent od siostry, babeczka do kąpieli 

ogólnie nie lubię tych budyni do kubka ale ten jest ok 

po myciu 

wczoraj testowałam nowy eyeliner i sprawdzałam trwałość color play inglot  po raz kolejny 



No to by było na tyle.
Czas leci i już jutro czerwiec.


Karolina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)