Liczydło

02 września 2013

Nowości w kosmetyczce

Hej:)

W sobotę spotkałyśmy się z Karoliną, i powędrowałyśmy do Arkadii a później odwiedziłyśmy kilka drogerii w centrum, spędziłyśmy bardzo miły dzień i oczywiście kupiłyśmy kilka rzeczy:)
Pokarzę Wam co kupiłam, bo wpadło w moje ręce kilka nowości z Essence.


 W The Body Shop kupiłam ściereczkę muślinową, jestem bardzo ciekawa jak się będzie u mnie sprawdzać.



Cóż byłyby warte zakupy bez odwiedzenia Inglota?;)) hehe
Nabyłam tam Transparentny puder matujący w kolorze żółtym numer 217
Cień do powiek numer 314M
Błyszczyk Sleeks Cream numer 105

W drogerii Jaśmin znalazłam już najnowsze rzeczy z Essence

Papierowe mini ozdoby, niestety nie było lakieru bazowego więc muszę poszukać go gdzieś indziej
Ozdoby na paznokcie - białe holograficzne ozdoby 01 i'm so dreamy i aksamit w kolorze bordowym 06 i'm velvety


Naklejki na paznokcie

W Jaśminie kupiłam również lakier z Golden Rose Impression  


W Hebe skusiłam się na kojące płatki na powieki i do twarzy z ogórkiem

Używał ktoś takich płatków?


Skusicie się na coś z nowości Essence??

Pozdrawiam Kasia

6 komentarzy:

  1. Fajny jest ten lakier z GR :)
    Ogólnie fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były również inne kolorki, i długo nie mogłam się zdecydować który wziąć;)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się będą sprawować te ozdoby Paper Print. Mam nadzieje, ze pokarzesz jak dorwiesz ten lakier do nich... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier i jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)