Liczydło

18 września 2012

;)

Hej!
Ostatnio pisałam o moim codziennym makijażu. Hmm... moim dotychczasowym miejscem robienia makijażu było biurko, zasiadałam wygodnie na krześle i tworzyłam;) Jednak pomyslałam, że trzeba coś zmienić, bo na biurku zostawał wieczny bałagan, wszędzie pełno kosmetyków. Tak więc wpadłam na pomyśł kupienia toaletki:) Najpierw sama zaprojektowałam swoja toaletke, później czekałam na wykonanie w sklepie z meblami. No i jest, dziś odebrałam moja toaletkę. Jestem mega zadowolona;P Nie jest ona zbyt duża, mam troche mały problem z pomieszczeniem wszystkich rzeczy...;)



Oto moja toaletka;)

Pozdrawiam!
 
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)