Liczydło

26 września 2012

No to się kąpiemy

Mój ulubiony produkt do kąpieli :)

Chciałabym się podzielić moim ulubieńcem do kąpieli który zmienił moje podejście do zwykłego porannego prysznica :)
Jest to:
Myjące mydło pod prysznic mandarynka z czerwoną pomarańczą :)


Produkt pochodzi z http://www.aromatella.pl/c/162/pod-prysznic-kosmetyki-naturalne.html

Zakupiony został w sklepie firmowym w Warszawie na ul. Połczyńskiej. Bogactwo tego sklepu zaskakuje :) zapachów mnóstwo i o dziwo nie mieszają się ze sobą dzięki czemu wychodząc ze sklepu nie miałam bólu głowy. Mój wybór padł na dominujący zapach mandarynki.

Produkt super myje, lekko się pieni, niewielka ilość wystarczy aby umyć całe ciało.
Minusem produktu jest to że ma krótki termin ważności od otwarcia a zaznaczam że zużycie tego produkty w tak krótki czas przez jedną osobę jest niemożliwe. W tej chwili wykańczamy ten produkt razem z siostrą i stosujemy go nawet do golenia i efekt sam mnie zdziwił bo sprawdził się super. Jak tylko wykończę to opakowanie to pewnie wypróbuję inny zapach :)

Najważniejsze zalety produktu :
- wydajny
- piękny zapach
- super myje
- po umyciu zostaje delikatny film na skórze dzięki czemu nie muszę stosować balsamu
- ładne opakowanie


Z produktów tej firmy mam w domu kilka bomb do kąpieli które są tak śliczne że aż szkoda ich używać :)
ale systematycznie do kąpieli są wykorzystywane :)

Wybór produktów na stronie jest ogromny, mnóstwo zapachów i jest naprawdę w czym wybierać.



Pozdrawiam
Karolina 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)