Liczydło

12 września 2012

Hej
Chciałabym się podzielić moją opinią o duecie dla mnie idealnym który towarzyszył mi przez prawie 3 miesiące i poprawił opinię na temat kosmetyków firmy Eveline Cosmetics.
Jest to Chłodzący krem-żel 3 w 1 oraz Oczyszczający płyn miceralny.


Do kremu podchodziłam niepewnie gdyż ciężko mi trafić na dobry krem dla mojej mieszanej cery, strefa T jest tłusta jednak policzki są bardzo odwodnione i mają skłonność do podrażnień.
Czytałam trochę opinii na temat tego kremu i akurat trafiłam w Rossmanie na promocję więc jak mogłam się nie skusić:) kupiłam do w cenie 12,99 a na półce wyżej stał właśnie płyn miceralny i o dziwo też w promocji :) za niego zapłaciłam 7,99.

Dwa dni po zakupie kremu przyszły upały więc akurat dobry moment na wypróbowanie kremu. Konsystencja bardzo lekka, wystarczyła mała ilość na całą twarz. Odczekałam kilka minut i obserwowałam czy nic się nie dzieje. Nałożyłam tylko trochę pudru bambusowego i korektora na twarz i do pracy. Po całym dniu po umyciu twarzy płynem miceralnym zauważyłam że moja skóra nadal jest fajnie nawilżona i bez podrażnień. Po miesiącu testowania kremu byłam już pewna że trafiłam dobrze. Super sprawdza się w lato, pod makijażem tworzył dobrą bazę dzięki czemu podkład lepiej się trzymał. 
Niestety właśnie kończy mi się opakowanie i chyba muszę wybrać inny krem gdyż ten może się nie sprawdzić u mnie w pochmurne dni.
Szczerze go polecam dla cer tłustych i trądzikowych.

Płyn miceralny hmm długo się przymierzałam żeby jakiś kupić. Nie byłam pewna czy taka "woda" będzie w stanie zmyć makijaż. Próbowałam go na kilka sposobów i stwierdzam że makijażu pełnego (podkład itp. ) nie bardzo sobie radzi ale jako tonik po demakijażu żelem jest super oraz rano jako przemycie twarzy po nocy. Do tego płynu chętnie wrócę bo już jest na wykończeniu.


Przymierzam się do spróbowania innych kosmetyków firmy Eveline.

Pozdrawiam
Karolina.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)