Liczydło

26 września 2012

Kopertówka

Torebki Niezwykłe :)

Jupii :)
Wczoraj dostałąm przesyłkę a w niej dwie śliczne torebki które pochodzą od : https://www.facebook.com/PracowniaTorebkiNiezwykle

Namiar na pracowniądostałąm od mojej przyjaciólki która na moje wesele zamówiła tam własnie kopertówkę. No i nie byłąbym sobą gdybym nie skorzystała z takiej okazji. Gdy pierwszy raz obejrzalam kopertówki to oniemiałam, kolorór do wybory sporo i można dobrać kolory i materiał według naszych upodobań. U mnie troszkę to trwało zanim zdecydowałam się w jakich kolorach zamówię kopertówkę. Przejrzałąm swoje buty i głownie sukienki takie na wyjątkowe okazje i zastanowaiłam się jaki kolor wybrać, w końcu zdecydowałam się na kol.or neutralny tak aby do każdego stroju dopasować.
Moja kopertówka przedstawia się tak :

Zestawieni kolorów bardzo pasujędo beżowych czółenek które najczęsciej zakładam na wyjścia.
To co pierwsze zwróciło moją uwagę po otwarciu dobrze zapakowanej paczki to wykonaie torebki, jest super zszyta, zadbany jest każdy szczegół i materiał jest bardzo miły w dotyku. Pojemnośc moim zdaniem jest odpowiednia na wyjścia, bo wkońcu nie zabieram całej toaletki ze sobą.
Do torebki dołączone są dwa paski które możemy wygodnie dopinać lub kopertówkę nosić bez pasków.
mi najbardziej spodobał się ten krótki paseczek :)

Wszyta w śródku metka jest urocza.

Hmm przeglądając inne wzory pracowni wpadł mi w oko piękny kuferek i od razu zdecydowałąm że muszę go mieć :) oczywiście wybór kolorów też trochę trwał ale dzięki temu był dobrze przemyślany i będę mogła go nosić prawie do wszystkiego.
Mój zestaw kolorów :
Kuferek jest duży więc mieści się w nim duży zeszyt i mnóstwo innych kobiecych skarbów.
Skórka jest bardzo delikatna w dotyku, rączki są dobrze zamocowane i mam nadzieję że tak szybko ich nie zepsuję.

W środku jest jedna kieszonka zasuwana suwakiem i kieszoneczka na telefon i oczywiście wszyta słodka metka :)

Jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z obu torebek ponieważ dawno nie widziałam tak ładnie wykończonych torebek. Do tego możliwośc wyboru kolorów z których będą wykonane zależy tylko od nas i możemy je mieszać i łaczyć według upodobań. Od zamówienie czas oczekiwania jest krótki, sama kopertówka pewnie przychodzi jeszcze szybciej a uszycie kuferka trawało dłużej. Ale warto czekać bo moja radość po otwarciu paczki była ogromna.

Gratuluję Pani Marcie pomysły na biznes i życzę rozwoju firmy :)
Chyba zostanę stała klientką  i polecam pracownią komu tylko mogę. Pewnie niedługo znó zdecyduję sięna następną torebeczkę, pewnie kopertówkę tą większą :)

Pozdrawiam
Karolina 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)