Liczydło

24 września 2012

Zakupy

Witajcie!

Chciałabym się podzielić z Wami moimi wczorajszymi zakupami. Odwiedziłam kilka sklepów, szukałam jakiejś fajnej sukienki na wesele. Jednak niestety nie znalazłam niczego, dlatego muszę szukać dalej. Jak przy każdej wizycie w sklepach Warszawskiego Centrum odwiedziłam Sephorę. A oto co w niej kupiłam.






Perfumy LADY GAGA FAME
ja zdecydowałam się narazie na 30 ml, będzie
to mój zapach na specjalne okazje. Bardzo przypadł mi do gustu ten kwiatowo - owocowy zapach.










Drugim zakupem jest baza matująca pod makijaż. Jest ona teraz w promocji, kosztuje 39 zł. Użyłam jej dziś na nos
i okolice, tam sie najbardziej przetłuszcza moja skóra. Muszę przyznać, że baza spisała się dość dobrze. Boje się tylko,
że może zapychać przy codziennym stosowaniu.
No ale pozostaje tylko potestować.












A co Wy myślicie o tych perfumach i o takiej bazie??

Pozdrawiam!
Kasia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)