Liczydło

29 listopada 2012

Chodź pomaluj mój świat...

Hej kochani!
Jak wspominałam ostatnio dostałam wczoraj paczuszkę. Były w niej pędzle które zamówiłam u Ladymakeup

Dziś postanowiłam, że pokażę Wam moje wszystkie pędzle do makijażu i te nowe.

Zapraszam!

Gromadka w kąplecie

Róże, pudry, bronzery:
Ecotools - pędzel do bronzera - ja jednak używam go do nakładania pudru.
Essence - nie pamiętam jakie jest jego przeznaczenie, ale ja używam do bronzera.
Sephora - Kabuki 50 - obecnie nie używany.
Sephora - pędzel do podkładu 56 - zostawia smugi, nie używam go.
Hakuro - H50 - pędzel do podkładu - mój nowy nabytek.


Cienie i szminki:

Hakuro - H77 - pędzel do rozcierania, również nowy nabytek
Inglot - 20P - fajnie nakłada cienie
Inglot - 80HP - pędzelek do rozcierania
Oriflame - pędzelek do rozcierania
Oriflame - skośny do kresek - jak dla mnie porażka
For your beauty - kupiłam go bardzo dawno temu
Donegal - pędzel do pomadki
























Asystenci do zadań specjalnych:


Maestro - 790 rozmiar 0 - pędzelek do malowania kresek, dziś robiłam nim kreskę i spisał się super. To również mój nowy nabytek
Sephora - grzebyk do brwi i rzęs 11
Maestro - 830 Wachlarz do oczyszczania twarzy. Hm, rozczarowałam się odrobinę tym pędzlem, wypadało mu włosie, mam nadzieję, że jednak to było tylko chwilowe (taka usterka po podróży). To ostatni pędzel jaki wczoraj dostałam w paczce.
Maxlash - spiralka do rozczesywania rzęs, została mi po szkoleniu z przedłużania rzęs metodą 1:1.


















Korektory:


Sephora - pędzel do korektora 46
Barbara Hofmann - trochę dziwny, nie jestem zadowolona z zakupu.





























Pędzel do masek kosmetycznych:

Dores - jeszcze nie używałam, ale napewno będę zadowolona z niego.











To już wszystkie moje pędzle, moja kolekcja napewno będzie się powiększać. Mam jeszcze kilku pomocników na myśli.

Mam nadzieję, że Wam się podobało, i zapraszam do komentowania. Chciałabym poznać Wasze opinie o pędzlach, może macie jakieś godne polecenia??

Buziaki!

Kasia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)