Liczydło

29 listopada 2012

OCM

Hej
Temat OCM jest już można powiedzieć stary i każda z Was już pewnie o tym słyszała. Na początku dość sceptycznie podchodziłam do tej metody i minęło sporo czasu zanim zdecydowałam się na korzystaniu z takiego rodzaju oczyszczania. Od kilku lat stosuję olejek jojoba i dobrze działa na moją skórę dlatego też jego wybrałam na mój składnik główny mieszanki.

Moja mieszanka :

  1. olej jojoba
  2. olejek rycynowy

    Proporcje na oko :) myślę 20 ml jojoba i 10 ml rycynowy
Miałam jeszcze dodać oliwę z oliwek jednak postanowiłam że na razie wypróbuję taką mieszanką a z czasem przecież można ją modyfikować. 
Do oczyszczania używam też ściereczki, myślałam nad muślinową która leży w domu jednak jakoś nie przypadła mi do gustu dlatego wybrałam taką ściereczkę zrobioną z kilku warstw gazy przeplecionych ze sobą, po zmoczeniu staję się bardzo miękka i miło mi się myje nią twarz.
No to od dziś zaczynam moje olejowanie i za jakiś czas dam znać jak moja skóra reaguje.


pusta buteleczka zakupiona na Biochemia Urody 




A czy Wy stosujecie taką metodę?


Pozdrawiam 
Karolina 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)