Liczydło

07 listopada 2012

Pędzle do makijażu

Hej
O pędzlach można mówić dużo, na rynku jest ich mnóstwo, każdy może wybrać coś dla siebie.
Ja swoje zamiłowanie do pędzli zaczęłam od kompletu 20 pędzli firmy LancrOne który zakupiła mi siostra na allegro. Powiem tak jak za taką cenę pędzle spoko, te do oczy sprawdzają się świetnie te do twarzy trochę gorzej i dlatego je odstawiłam.
Z miarę upływu czasu jak spodobało mi się malowanie z użyciem pędzli poznałam dwie polskie firmy Maestro i Hakuro. I tak w miarę swoich możliwości finansowych systematycznie razem z siostrą zaczęłyśmy kupować pędzle tych firm. No i to był strzał w dziesiątkę. Nie będę się dużo wypowiadać o tych pędzlach gdyż ich opinii jest mnóstwo.
Podam moje plusy tych pędzli :

  • miękkie
  • dobrze wykonane
  • dobrze się piorą
  • łatwo nimi nałożyć kosmetyki
  • są eleganckie
  • dobrze trzymają się w dłoni

Minusem takim wspólnych są pędzle naturalne, nie są moimi ulubieńcami i niestety dwa pędzle z Maestro naturalne po kilku praniach dziwnie trochę pachną i nie mogę się tego zapachu pozbyć choć bardzo próbowałam. Dam im jeszcze kiedyś szansę ale na razie do twarzy używam tylko Hakuro.


Oto kolekcja moich pędzli :

 Hakuro H51
Maestro 145
Hakuro H14
Maestro 155
 Maestro 660 rozmiar 4
Maestro 630 rozmiar 2
Maestro niestety zmył mi się numer
LancrOne
LancrOne
Hakuro H61
Hakuro H77
Maestro złota kolekcja
Hakuro H80
Maestro 790 rozmiar 2

 Hakuro H56
Hakuro H24
Hakuro H50S
Hakuro H50
Hakuro H54

Maestro 190
LancrOne
LancrOne
Maestro 140
LancrOne
for your Beauty
Hakuro H60
pozostałe z kompletu LancrOne






Ech no troszkę tych pędzli mam, ale taka ilość pozwala mi na wykonywanie makijaży również innym osobom i nie martwię się że nie mam czystego pędzelka.

A Wy jakie macie i lubicie pędzle ?

Pozdrawiam
Karolina 

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)