Liczydło

27 listopada 2012

Haul drogeryjny

Hej
Dzisiaj byłam na małych zakupach drogeryjnych. Odwiedziłam 3 miejsca : Hebe, Rossmann, Jaśmin.
Moim głównym celem było Hebe gdyż miałam bon na 20 zł do wykorzystania wiec żal by było go nie wykorzystać :) No a Rossmann ze względu na te szalone promocje -40 % na kolorówkę, widać było szał promocji gdyż te tańsze szafy były po prostu puste.
Chciałam kupić produkty których jeszcze nie miałam a ciekawiły mnie i tylko jedną rzecz kupiłam którą już posiadam.

Hebe :

 Bell maskara cena 12,99 zł
dawno nie miałam tuszy z tej firmy a tej wydał mi się warty spróbowania
 essence- numer 109 off to miami cena 6,99 zł
mam już jeden kolor z tej serii, nie jestem jeszcze przekonana co do tych lakierów, raz trzymają się super następnym razem po kilku godzinach odchodzi, skusił mnie kolorek taki wesoły
Soraya cena 12,99 zł
nie miałam jeszcze podkładów z tej firmy dlatego za taką cenę postanowiłam spróbować















Rossmann : 

 Pomadka ochronna cena 7,49 zł
ciekawił mnie zapach, uwielbiam wanilię :) przyda się na chłodne dni
 Lovely pomadka jak błyszczyk cena 5,09 zł
fajna konsystencja taka mazista,
chciałam zakupić podobną szminkę z Wibo jednak zostały same ciemne kolory, cena super więc warto spróbowac





Jaśmin:

 Maseczka cena 11,39 zł
dawno nie miałam maski  złotem, zobaczymy jak się sprawdzi


Pozdrawiam
Karolina 

2 komentarze:

  1. Podklad Soraya, znam, mam, fajny i lekki. Na tubce chwalą się tym że podkład jest: ANTYBAKTERYJNY nie umiem się na ten temat wypowiedzieć bo nie mam wyprysków. Długotrwale matujący- matuję tak i faktycznie na długo, lekko hamuje wydzielanie sebum. Co do "idealnego krycia" jest ok. Ładnie się z cerą komponuje. Odcień 03 super mi pasuje.

    Łatwo się kosmetyk nakłada nie mam jakiś większych zastrzeżeń. Przyjemnie pachnie mnie nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam z Soraya kilka podkładów, nie mam do nich zastrzeżeń, ładnie sie rozprowadzają i wyrównują koloryt, niwelują drobne zmarszczki, są trwałe i naturalne. Warto spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)