Liczydło

23 listopada 2012

Małe zakupy

Wczoraj udałam się z siostrą na małe zakupy. Obie miałyśmy konkretne cele więc nie dałyśmy się skusić na promocje  które otaczała z każdej strony :)
Odwiedziłyśmy Drogerie Hebe i Starą Mydlarnią.


 A oto moje zdobycze z Hebe :
 Hmm farba droga a jednak się skusiłam, długo się zastanawiałam czy odważyć się na taką zmianę ale co tam trzeba zaryzykować. Cena 32 zł

Już dawno byłam ciekawa tej maski, zapach cudny, ciekawe jak się sprawdzi na moich włosach.
Cena 5 zł











Stara Mydlarnia :

 olejki do aromaterapii do stosowania na skórę, do kąpieli i do kominków zapachowych, na opakowania jest dokładnie zaznaczone jakie jest przeznaczenie konkretnego produktu. zapachów mają sporo i ciężko się zdecydować.
Cena 11 zł
 Wybraniec mojej siostry :)
urocze prawda ? :)
cena 12 zł
mój wybraniec :) róża :)
pachnie cudnie już się nie mogę doczekać kąpieli :)
cena 12 zł
















Pozdrawiam
Karolina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)