Liczydło

16 listopada 2012

Popiół wulkaniczny

Dziś chciałabym się podzielić moją opinią na temat popiołu wulkanicznego z firmy Naturalne Piękno.
Produkt ten zakupiła moja siostra jednak to chyba mi najbardziej przypadł on do gustu i chętnie go używam.
Jest to forma mocnego podkreślam mocnego peelingu, przy skórze bardzo delikatnej nie polecam ani tez dla cer z aktywnymi zmianami trądzikowymi.
Peeling tak mocny używam mniej więcej co półtora tygodnia gdyż zauważyłam jak wykonywałam go raz na tydzień jak moja skóra stała się trochę przesuszona i wrażliwa nawet na dotyk
Produkt ma według mnie neutralny zapach a nawet bym mogła powiedzieć że nie ma zapachu. Forma jest bardzo drobnego proszku ale niech was to nie zmyli bo ściera ostro. Ja mieszam ten produkt z aktualnie używanym żelem do mycia twarzy i tworze taką papkę no i ścieram. Omijam oczywiście okolice oczu i ewentualne aktywne zmiany trądzikowe. Masuję tak twarz  około 10 minut po czym zmywam obficie wodą a potem tonizuje albo tonikiem albo płynem miceralnym.
Po zabiegu moja skora jest mocno zaczerwieniona szczególnie na policzkach jednak taki efekt schodzi u mnie po chwili. Po takim złuszczeniu nakładam wybrane serum lub kwas hialuronowy a potem maskę.
Sam peeling mnie bardzo zaskoczył, niby taki niepozorny produkt a super usuwa zrogowaciały naskórek dzięki czemu skóra staje się gładsza i lepiej potem przyjmuje wszystkie inne nakładane preparaty.
Produkt jest bardzo wydajny i jego cena bardzo niska co do jakości.
Raz spróbowałam wymieszać z peelingiem enzymatycznym i ścierałam o wiele mocniej i muszę przyznać że efekt mnie zaskoczył. Efekt był u mnie lepszy niż po mikrodermabrazji którą miałam kilka razy wykonywaną w szkole podczas nauki jak i potem w mojej pracy. Fajna alternatywa do zabiegu w gabinecie, na pewno dużo tańsza i możemy same stopniować efekt ścierania.
Produkt wydajny i chyba nieprędko kupię nowe opakowanie.
Polecam też inne produkty ze strony : http://www.naturalne-piekno.pl/



aktualnie używany żel do mycia, niedługo recenzja 



Pozdrawiam
Karolina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)