Liczydło

31 grudnia 2012

BeBeauty - mleczko nawilżające

Dziś Sylwester :)
Dzień przez wiele osób wyczekiwany, ja jakoś nie ekscytuję się tym dniem i gdyby nie pomysł znajomych to byśmy z mężem spędzili wspólnie miły wieczór i doczekali noworocznego toastu. Jednak plany się zmieniły i idziemy na małe party domowe razem z inną niedawno poślubioną parą :) Zakupy już poczynione a do szykowania jest jeszcze sporo czasu, mam zamiar zrobić sobie jakiś fajny mocniejszy makijaż a jego zdjęcia zamieszczę pewnie jutro.

A dziś korzystając z chwili zamieszczam mała recenzję naprawdę fajnego produktu. Mowa tu o mleczku nawilżającym z Biedronki :






Kosmetyk ten zakupiłam przypadkowo, na szybko potrzebowałam kosmetyku do demakijażu a akurat bylimy w Biedronce to postanowiłam skusić się na ten produkt. Kosztował jakoś poniżej 5 zł.





       Plusy:

  • fajne opakowanie 
  • gęsta konsystencja
  • jak dla mnie neutralny zapach
  • dobrze zmywa cały makijaż
  • skóra po zmyciu mleczka wodą nie jest ściągnięta
  • po uzyciu wystarczy tylko spryskać twarz woda termalną
  • myslę że będzie wydajny


    Minusy :
  • u mnie nie nadaję się do zmywania oczu, co prawda zmył tusz ale oczy piekły mnie okropnie
  • jak się za mocno ściśnie butelkę może wydostać się za duzo produktu





    Podsumowując jestem zadowolona z zakupu, dobry produkt za niską cenę.



    A czy wy korzystałyście z jakiś innych produktów z Biedronki ?


    Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)