Liczydło

03 grudnia 2012

Ulubieńcy Listopada

Hej
Niestety kolejny miesiąc za nami, czas biegnie nieubłaganie. zima za oknem śnieg prószy dlatego też trzeba zabrać się za podsumowanie kosmetyków których używałam najczęściej a niektórych codziennie w poprzednim miesiącu.

Pielęgnacja :
wczoraj właśnie wykończyłam i już mam coś innego do spróbowania

w komplecie z maską kupiłam również odżywkę i szampon jednak niby ta same seria a działanie na moich włosach niekoniecznie dobre  

śmiesznie myć się takich czarnym mydłem :)


mój ratunek dla pięt, niestety w zimie mam z tym problem


bardzo delikatny płyn do higieny imtymnej i bardzo wydajny


dobrze że produkt wydajny bo by szybko poszedł :)


zdradziłam moją ziaję dla tego produktu, na razie się sprawdza 


na początku trochę buzia piekła i produkt leżał i znów do niego wróciłam 


co prawda mało w nim olejku arganowego ale dobrze działa na  moje rozjaśnione końcówki









Makijaż :

niezawodny BB, po 2 miesiącach wróciłam do pudru bambusowego, korektor rozświetlający Catrice

ostatnio używany codziennie, numer J374

kredka do brwi Avon 


Avon kolor latte 

I to by byli wszyscy moi ulubieńcy.
A co wy używałyście w poprzednim miesiącu?


Pozdrawiam
Karolina 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)