Liczydło

14 grudnia 2012

Książki - makijaż

Hej
Ostatnio pisałam o posiadanym książkach z tematyki kosmetyki a dziś chciałam napisać paręsłow o moich książkach do makijażu.
Jakiś czas temu byłam dość sceptyczna co do takich książek gdyż te co akurat wpadły mi w oko to jakieś mało ciekawe były w środku i zdjęcia były za mocno retuszowane więc moim zdaniem opis makijażu nie  zgadzał się z fotką. Rok temu od siostry pod choinkę dostałam pierwszą książkę Bobbi Brown, siostra zainwestowała i po przeczytaniu recenzji na jej temat w internecie zakupiła.


Książka ładna, dobrze wydana, na początku bardzo się z niej cieszyłam, fajnie opisane podstawy produktów i akcesoriów, dobór kolorystyki produktów, jednak zdjęcia nie bardzo trafiły w mój gust, wolę chyba jednak bardziej albumy aby poszukać jakiejś inspiracji




Następnie pojawiła się w Drogerii Natura książka :

 Trochę się na nią czaiłam i poczekałam i udało się ją kupić w cenie promocyjnej, wydane przez wizażystkę firmy Kobo więc i reklama tej firmy, dobrze opisane podstawy makijażu, analiza kolorystyczna, i to co mi się podoba zdjęcia, są gotowe stylizacje 24 modelek, w różnym wieku, na różne okazje, można od razu zobaczyć całość wraz z fryzurą i strojem, jest też 6 dokładnych fotorelacji z etapami makijażu, książka bardzo przypadłą mi do gustu, przybliża kosmetyki Kobo które bardzo lubię, mam nadzieję że skoro książka ma nr 1 to będą kolejne wydania, na pewno kupię,


Trzecia posiadana:

 Książka zakupiona w Avonie, dochód z jej zakupu wspiera akcje Avon kontra rak piersi, z racji bycia konsultantką zakupiona za bardzo niską cenę, również opisane podstawy makijażu i przedstawione oczywiści kosmetyki Avon, ciekawy opis technik nakładanie konkretnych produktów,zdjęcia makijaży wraz ze stylizację bardzo ładne, są na nich aktorki i prezenterki, bardzo przyjemna książka
















Teraz czekam na jakieś ciekawe nowe publikacje.

Znów pytanie do Was : co polecacie?

Karolina

4 komentarze:

  1. właśnie mam w planach kupić jakąś książkę o makijażu ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniej :) .dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :) czekamy na info jaką zakupisz czy coś co ja polecam czy coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie właśnie kupić jakąś książkę o makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio też kupiłam akademię makijażu w naturze za 20zł, dobry interes :) a tą trzecią planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)