Liczydło

15 grudnia 2012

Małe zakupki :)

Hej
Dziś po szkole ( udało się wcześniej skończyć :) ) wybrałyśmy się z koleżankami Kasią i Anią na małe zakupy do centrum. Odwiedziłyśmy moje ulubione drogerie Hebe i Jaśmin oraz pochodziłyśmy po Złotych tarasach i tam też zajrzałyśmy do kilku sklepów.
Każda z nas poczyniła małe zakupy dla siebie :) a Co sobie też trzeba robić prezenty :) Atmosfera jak to przed świętami miła i fajne dekoracje wokoło. Najbardziej urzekł mnie sklep Flo w którym zawsze są takie cudne rzeczy a teraz do tego dekoracje świąteczne super.
Jeszcze dziś pojawi się post - fotorelacja z dekoracji sklepów :)

A oto co dziś zakupiłam :
przepraszam za słabą jakość niektórych zdjęć ale mój aparat dziś odmawiał posłuszeństwa



 niedawna nowość :) długo szukałam i znalazłam, skusiłam się na wersje waniliową, zakupiony w Super Pharm za 10,99 zł , w Jaśminie są teraz w promocji za 7,49 niestety zostało im już tylko kilka sztuk i nie było wanilii, jestem ciekawa jak się sprawdzi




 klasyk :) u mnie wielofunkcyjny :)
cena 3,39 zł za 50 ml

 Już dawno chciałam wypróbować ten kremik, akurat kończy mi się mój z Eveline to się skusiłam,
cena 5,49 zł w Hebe ,
za kilka dni otwieram i próbuję:)



Dzisiaj też moja siostra zrobiła mi mały prezent i dała mi tusz do rzęs Avon Drama :)
kupiła go kiedyś w ofercie w przed sprzedaży i odleżał swoje nieotwarty i trafił w moje ręce. Już jutro go spróbuję i dam znać jak się sprawdza.
A oto on:


plus za opakowanie- ładny fioletowy kolorek,niestety słabo widać

ciekawa szczoteczka, choć jest spora i ma takie przerwy to nie zbiera się na niej dużo tuszu










Jeszcze tylko raz wybiorę się  na takie zakupy aby dokupić kilka prezentów kosmetycznych a potem już tylko szykowanie świąt :) :) :)



Karolina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)