Liczydło

11 grudnia 2012

Essence studio nails

Hej
Dziś taka mała recenzja produkty zakupionego w sumie przypadkowo a jednak ... duże pozytywne zaskoczenie :)
Jakiś czas temu miałam problem z paznokciami a mianowicie nie trzymał mi się na nich lakier i schodził po kilku godzinach od malowania płatami. Martwiłam się co się dzieję bo paznokcie wyglądały zdrowo, wcześniej przeszłam kurację odżywką Eveline i było dobrze. Na początku myślałam że to konkretny lakier, wtedy testowałam nową serię lakierów Essence i zwaliłam cała winę na nie. dowiadywałam się że nie tylko u mnie te lakiery kiepsko się trzymają. Oddałam więc lakiery koleżance która nosi akryl  więc u niej sprawdzają się dobrze. Ale to nadal nie wytłumaczyło czemu lakier nie trzyma się na moich paznokciach a spróbowałam każdy lakier jaki posiadam. I tak po przemyśleniach doszłam do wniosku że za tym wszystkim musi stać baza a mianowicie jej brak bo do tej pory używałam zwykłego bezbarwnego lakieru pod kolory. No i to zmusiło mnie do zakupy bazy. Jest tego na rynku mnóstwo więc wybór był trudny. Jednak podczas zakupów z Kasią zwróciłam uwagę na bazę Essence Studio Nails 24/7. Pomyślałam a co tam spróbuję. Koszt około 9 zł.

No to zaczęłam ją sprawdzać, i już po pierwszym użytym lakierze zauważyłam różnicę. Lakier trzymał się 4 dni bez żadnych uszkodzeń a męczyłam do trochę. I tak każdy inny lakier się trzyma.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :) po pomalowaniu nim paznokci tworzy się taka matowa baza i to chyba to jest zasługa trwałości tego produktu.

Dobrze trafić na produkt tani a dobry :)








Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)