Liczydło

27 grudnia 2012

Nowe nabytki Inglot

Jupi
Tak długo czaiłam się na nowe odcienie cieni i pod choinką czekała na mnie miła niespodzianka :)
Już jakiś czas temu pojawiła się nowa kolekcja lakierów :
http://www.inglot.pl/lakier-do-paznokci/60-lakier-do-paznokci.html

Szczególnie lakier 224 przykuł moją uwagę gdyż już długo polowałam na fajny złoty lakier i go zakupiłam.
Jakieś dwa tygodnie temu dostrzegłam w sklepie Inglot że do tych lakierów zrobiono odpowiedniki w cieniach :)
No i padłam :) Wiedziałam że któreś muszą być moje :) Ale jakoś tak wyszło że nie miałam kiedy podjechać i zakupić dlatego też Święty Mikołaj zrobił to za mnie :)

Oto moje dwa nowe nabytki :





Kolorki akurat na makijaż na specjalne okazje :)
Już niedługo pokaże jak prezentują się na oczach :)




A tak prezentuje się lakier i cień :




Ach te prezenty :) :)


Karolina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)