Liczydło

09 stycznia 2013

Ciekawostka

Chce pokazać Wam coś co wzbudziło u mnie mieszane uczucia...

A mianowicie od początku. Już jakiś czas moja siostra kupuje miesięcznik Przepis na zdrowie. Jest to mała gabarytowo gazetka która jak wydawca pisze - "Pismo tworzone przez czytelników " . W całej gazetce są przepisy nadesłane dotyczące zdrowia, urody, gotowania.



Pismo kosztuje 0,99 zł i wychodzi co miesiąc. Bardzo lubię ją przeglądać i można znaleźć tam naprawdę fajne przepisy na domowe kosmetyki i smaczne przepisy.




A teraz coś co mnie zaskoczyło i hmm nie wiem co o tym myśleć :

podkład ?


A co Wy o tym sądzicie ?


Karolina 





5 komentarzy:

  1. Yyyyyy.... śmietana i krówka... ja bym to zeżarła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć w to co czytam! Jako maseczka do twarzy..ok! Ale podkład?! Nigdy nie wyszłabym w takim czymś na ulice... nawet nie wiem jak to skomentować...odebrało mi mowę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam taką samą reakcję na początku

      Usuń
  3. mnie też to zaskoczyło, przecież to się musi kleić ostro ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak skóra wygląda po zmyciu tego czegoś

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)