Liczydło

09 stycznia 2013

Ciekawostka

Chce pokazać Wam coś co wzbudziło u mnie mieszane uczucia...

A mianowicie od początku. Już jakiś czas moja siostra kupuje miesięcznik Przepis na zdrowie. Jest to mała gabarytowo gazetka która jak wydawca pisze - "Pismo tworzone przez czytelników " . W całej gazetce są przepisy nadesłane dotyczące zdrowia, urody, gotowania.



Pismo kosztuje 0,99 zł i wychodzi co miesiąc. Bardzo lubię ją przeglądać i można znaleźć tam naprawdę fajne przepisy na domowe kosmetyki i smaczne przepisy.




A teraz coś co mnie zaskoczyło i hmm nie wiem co o tym myśleć :

podkład ?


A co Wy o tym sądzicie ?


Karolina 





5 komentarzy:

  1. Yyyyyy.... śmietana i krówka... ja bym to zeżarła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć w to co czytam! Jako maseczka do twarzy..ok! Ale podkład?! Nigdy nie wyszłabym w takim czymś na ulice... nawet nie wiem jak to skomentować...odebrało mi mowę...

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też to zaskoczyło, przecież to się musi kleić ostro ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak skóra wygląda po zmyciu tego czegoś

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)