Liczydło

30 stycznia 2013

Coś do włosów - recenzje

Chyba mam teraz fazę szczególnej pielęgnacji swoich włosów. Może to wynika z tego że są one teraz dłuższe ( nigdy takich nie miałam ) i zauważyłam że właściwa pielęgnacja bardzo wpływa na ich kondycję i wzrost.
Na pierwszy ogień będzie szampon :



Zakupiła go moja siostra chyba w Auchan za bardzo niską cenę. Produkt ciekawy, zapach żurawiny ekstra, taki zapach utrzymuje się na włosach jakieś 3 godziny po umyciu. Nie należę do osób które mają wysokie wymagania co do szamponów,mają po prostu myć i nie przesuszać włosów.
Ten spełnia moje warunki, konsystencję ma bardzo gęstą dzięki czemu jest wydajny gdyż niewielka ilość potrzebna jest do umycia włosów. Patrzyłam już na inne szampony ten firmy i coś jeszcze na pewno kiedyś kupię.






Drugi będzie olejek do włosów :


Zakupiony dawno temu i długo trwało zanim zdecydowałam jak go będę używać, nie przepadam za kosmetykami oleistymi. W końcu go dopadłam i stosuję 3 razy w tygodniu na 2 godziny przed myciem włosów lub  dwa razy w tygodniu na noc. Nakładam go od linii ucha aż po końce. Zauważyłam że moje włosy na końcach przestały się puszyć i jakoś tak mniej się plączą.  Ten produkt nie zrobił nam mnie szczególnego wrażenia. Może kiedyś kupię jeszcze tego typu produkt.



Miałyście kiedyś te produkty? A może polecacie coś innego ?



Karolina 

4 komentarze:

  1. Szampon Babydream polecam :))
    Plącze włosy, ale wystarczy użyć odzywki i jest oki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to jak plącze to nie bardzo bo moje i tak nieźle się plączą i czasami nawet odżywka nie pomaga niestety, ale dzięki za polecenie przyjrzę się mu na zakupach :)

      Usuń
  2. Uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki....:)


    Obserwuję i zapraszam do mnie....:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)