Liczydło

16 stycznia 2013

Duet idealny

Odkryłam ostatnio, że te dwie rzeczy idealnie do siebie pasują;)

Chodzi tutaj o:

Puder brązujący Honolulu z W7 i Bamboo Bronzer Brush z Ecotools

Bronzer kupiłam kilka miesięcy temu na www.kosmetykomania.pl byłam z niego zadowolona, ale od czasu gdy używam z pędzlem z Ecotools jestem zachwycona.
Pędzel kupiony w wakacje w Hebe na promocji.

Bronzer jest matowy, wygładza, ożywia kolor skóry, jest bardzo delikatny i świetnie stapia się ze skórą.
Pędzel jest miękki, gęsty, przyjemny dla skóry, w całości wykonany z naturalnych materiałów.



Nakładanie pędzlem tego bronzera jest bardzo przyjemne i co najważniejsze szybkie. Nie tworzą nam się smugi ani plamy. Dla mnie rewelacja:)

a Wy co sadzicie o tych rzeczach?

Buziaki K.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)