Liczydło

02 stycznia 2013

Ulubieńcy roku 2012

Nowy rok a z nim wiele być może zmian i nowych emocji :)
Udało mi się usiąść i przemyśleć jakich to kosmetycznych ulubieńców używałam w poprzednim już roku.
Chciałam być pewna że wymienię przynajmniej większość rzeczy, najwięcej jest kosmetyków do makijażu gdyż w tej kwestii staram się być wierna jak już coś przypadnie mi do gustu, co do pielęgnacji to różnie z tym jest i często zmieniam produkty. Wybrałam kosmetyki które używałam co najmniej 4 miesiące tak aby to był faktyczny wybór ulubieńców.

 No to tyle ze wstępu i przechodzę do konkretów :

Makijaż :











Pielęgnacja :












Trochę się tego zebrało z całego roku :)


Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)