Liczydło

14 stycznia 2013

Zakupy Ikea

Jak zawsze weekend minął za szybko. Plusem było to że akurat zajęcia na uczelni miałyśmy tylko w sobotę więc niedzielę można było jakoś zagospodarować :) Nie należę do osób które potrafią leniuchować cały dzień więc zawsze znajdę sobie zajęcie :) Wpadł mi do głowy pomysł pojechania do Ikei, sklepu który uwielbiam i nienawidzę. Ekstra rzeczy ale straszny zjadacz czasu a przede wszystkim pieniędzy. Dlatego też staram się do niego nie jeździć :) tak 3 -4 razy w roku :) Teraz wybiorę się dopiero jak wyjdzie nowy katalog :) Trochę czasu tam spędziliśmy, siostra miała na liście zakupowej kilka rzeczy i nie udało się niestety kupić tych rzeczy a za to masę innych. Ja w sumie chciałam poszukać pomysłów na małe zmiany w mieszkaniu a i tak kupiłam kilka rzeczy które niekoniecznie są mi potrzebne :)

A oto zakupy :

 ulubione pojemniczki na przyprawy


najlepsze świeczki jak dla mnie 

zapach owoców - porzeczki


najlepszy zapach ever - lody :):) akurat w mniejszej formie 

ciekawe małe buteleczki, akurat na przelewanie kosmetyków na podróż
foremki na muffinki


zaparzarka do herbaty liściastej 

Super zakup mojej siostry :




A to mój hit na który już długo polowałam i w końcu mam :








Karolina

1 komentarz:

  1. jaki słodki kominek <3 też muszę w końcu kupić jakiś ale jeszcze nie spotkałam takiego który by mi się podobał... :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)