Liczydło

08 stycznia 2013

Joko Universe

Dzisiaj chciałabym podzielić się  moją opinią na temat różu Joko Universe .
link do strony firmy : http://www.joko.pl/index.php

Produkt ten zakupiłam już dobre kilka miesięcy temu, chyba był wtedy w niższej cenie niż na dzień dzisiejszy.
Co mnie do niego skłoniło :
- to był mój pierwszy produkt Joko, wcześniej nie miałam jak kupować tych produktów
- szukałam fajnego różu
- ciekawy kolor i eleganckie opakowanie




Na początku podchodziłam do niego jak do jeża. Bałam się trochę koloru. Nie byłam pewna jak się będzie prezentował na policzkach. Ale co tam próba nie strzelba i bach zaskoczenie... Istna rewelacja!!!!

Kolor prezentuje się przepięknie, jest to niby zwykły róż a jednak ma ładną poświatę i zastępuje mi rozświetlacz. Próbowałam go nie tylko na sobie ale też na na innych osobach i każdemu pasował :)




 Plusy : 
* super kolor
* mega wydajny a używam go codziennie
* dobrze się rozciera na policzkach
* przyjemny zapach
* można go łatwo rozetrzeć nawet palcami, ja używam zawsze pędzla Hakuro H24
* bardzo eleganckie opakowanie
* forma wypiekana, konsystencja sztywna nie pyli się



Minusy :
* dość szybko znika z policzków 







Aktualnie do szafy Joko zaglądam do Drogerii Jaśmin na Dworcu Centralnym. Szafa jest zawsze pełna, dobre i wygodne testery.

A Wy próbowałyście tego produktu? coś możecie z firmy Joko polecić ?



Karolina 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)