Liczydło

21 stycznia 2013

Nowości czyli na co wydałam pieniążki :)

Weekend jak to weekend minął za szybko i niestety za dużo śniegu ( za którym ja nie przepadam ) i trochę popsuł plany odpoczynkowe. No ale nic i tak udało się choć trochę odpocząć i oczywiści zakupić coś miłego dla ciała i ducha :)
Obyło się bez szaleństw :) Są to tylko 3 nowe produkty które zaczęłam stosować więc za jakiś czas na pewno dam znać jak się u mnie sprawdzają.

Oto one :



Już trochę się czaiłam na tą piankę i po zużyciu poprzedniego żelu zakup dokonany. Hebe cena 24 zł, jak na razie wiem tylko że jedna pompka starczy na zmycie makijażu z całej twarzy





lubię żelowe produkty







nie miałam jeszcze takiego rodzaju wysuszacza


I to tyle moich szaleństw :) będę używać i jestem ciekawa jak się sprawdzą.

Czekam jeszcze na paczkę z kilkoma nowymi produktami zakupionymi na allegro wiec niedługo kolejne nowości :) 

A Wy miałyście któryś z tych produktów? Macie na ich temat jakąś opinię ?


Karolina 




7 komentarzy:

  1. nie miałam ale jestem ciekawa tego żelu pod oczy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mogę stwierdzić że wchłania się bardzo szybko co jest dla mnie plusem :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję pianki Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno napisze tylko trochę ją użyję żeby recenzja była szczera :)

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów,ale wysuszacz jest tak wychwalany, że jak tylko skończę swój to na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie skusiłam się po recenzjach :) ciekawe czy zostanie ze mną na dłużej :)

      Usuń
  4. Chyba tez upoluję ten wysuszacz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)