Liczydło

15 stycznia 2013

Nowości w mojej kosmetyczce

Nie ma to jak radość kobiety kiedy otwiera drzwi i widzi listonosza z długo wyczekiwaną paczką :) Czekałam na nią niecierpliwie gdyż bardzo zależało mi na jednym produkcie i nie mogłam się doczekać kiedy go będę miała.
Wyczekiwany produkt to Dermacol :) :)
Dobrze już znany i lubiany i w końcu i ja się na niego skusiłam :)







Mała tubeczka a podobno działa cuda :) już jutro zacznę sprawdzać go na mojej skórze.

A tu filmik który najbardziej przekonał mnie na zakup tego produktu : http://www.wizazonline.pl/dermacol/


Drugi kosmetyk w paczce to bronzer W7 Africa :





ciekawe  połączenie różu i bronzera :)

A teraz taki mały prezencik który dostałam jako formę wymianki z Kasią :



Uwielbiam lakiery z Inglota, ciekawe jak się sprawdzi ten kolorek :)


Karolina 

2 komentarze:

  1. pierwszy raz słyszę o dermacolu ;D daj znać jak się sprawdzi. fajny bronzer ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. będę na bieżąco informować jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze :) Są one pomocne dla nas przy prowadzeniu bloga, na pytania zadane odpowiadamy pod komentarzem :)